fredag 14 september 2012

you never stop until my final breath is gone

god dagens.
jag önskar jag kunde laga mat för jag är så sjukt hungrig
alltså
SJUKT HUNGRIG
varit jättehungrig de senaste två veckorna. 
har säkert en liten bebis i magen :'''''''''''(
nä, det har jag inte
men jag blev hungrigare när jag började äta omiprazol igen, wth?
WHAT IS WRONG WITH ME!!!!!!!!!!!


om 2 veckor fyller jag 19 gamla år. är det konstigt att säga att det känns overkligt? trodde aldrig jag skulle bli såhär gammal, trodde jag skulle dö för så många år sen. och nu är det för sent. 
"jag tror det blir fel, om vi dör nu"
så rätt min fina vän.
det där orden blev sagda för mer än 3 år sen.
lyssnar på gammal emo-musik och målar mig mörk. ska skaffa ett tant-läppstift. måste......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar