måndag 14 maj 2012

let's run away and don't ever look back, don't ever look back


Pixel me uuuup.

God morgon världen. Tänkte skriva något underligt.
Jag tror bestämt att jag är kär. Kär i en väldigt fin pojke som får mig att skratta och känna mig trygg. Samtidigt som har är knasig och bara bråkar. Han är så himla snäll att jag nästan får spunk. Och inte finner han mina knasigheter alltför annorlunda heller.
Nu vet ni det, hehe.
Idag ska jag hämta min plånbok!!! DEN HAR BLIVIT UPPHITTAD/INLÄMNAD. ÅÅH JA. Fast jag har redan spärrat bankkort. Euäääh. Men <33<3 <3 på den som hittade den.

puss!

1 kommentar:

  1. Det är underbart att vara kär, man tror inte att det är möjligt att efter 23 år att känna det där pirret o fjärilarna i magen. Härligt att höra att du är kär, håller tummarna att kärleken är besvarad. tack för dina fina ord du skrev till mig. Kramelikram hoppas jag ser dig snart

    SvaraRadera