torsdag 1 november 2012

losing it

Saknar min sambo hahaha.

De dagar jag bloggar om ångest får jag fler läsare. Är människor verkligen sådana? Man kan ju undra. ÅNGEST ÄR JU SÅ JÄVLA KUL. kuk. kan ju blogga lite om ångest då när man ändå håller på:

är på väg till fissedalarna, eller ja, är i säter nu, sitter på tåget. jag har ont i hjärtat jag inte jag känna redan. den här stan är för grå. falun är inget för mig. jag har varit så jävla vilsen lisa, men jag har tänkt på dig då.

ska sova hos min norgediamant ikväll för ångesten som sitter i väggarna i mitt rum är jag inte redo för. inte ännu. ångesten som dryper från taket ner längs väggarna och omringar mig där jag ligger och blir apatisk i min säng. 

min arild har varit hos mig i uppsala och jag kan säga att jag aldrig varit såhär kär. han är det finaste jag vet. 

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar