tisdag 10 juli 2012

i thought you were the sweetest kill

haha pojken som inte vill vara med på bild och jag som vägrar se normal ut på bilder<3 luv him, världens finaste.

MITT USB-MINNE MED ALLA FINA BILDER PÅ ALLT OCH ALLA ÄR BORTA. Har sökt igenom mitt rum så många nätter nu att jag snart blir galen.

Idag är en dålig dag men den är ändå bra på något sätt. BIPOLAR LIFE, wooohoooo.

Nä men på tal på tal om bipoläritet, så har jag nog det. Rapid cykling som kommer att utveckla sig till typ 1 eller 2 när jag blir vuxen, DVS ALDRIG HAH! och emotionell instabilitet. (borderline ni vet) Dom har äntligen bestämt sig på sjukhuset! Så, nu vet ni varför jag beter mig som ett jävla miffo när jag missat mina pillz.


jag delar med mig för mycket på internet, men alla vet ju allt ändå liksom, jävla äckelmänniskor som sprider allt man säger i förtroende :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar