torsdag 14 juni 2012

do you feel like a man, when you push her around?

En äldre pop-page-bild.
Det har varit kaos. För mig. Hjärnan har kopplat upp sig på sjukdomen som sprider sig som gift när jag slutat äta anti-psykosmedicinen. Jag ber redan nu om ursäkt ifall iva blir nästa anhalt på resan.

Jag har spenderat veckan i min pojkes säng, vi har kollat på vänner och the mighty boosh... Haha. Tror att Arild är den bästa som finns. Det finns inget som gör mig så lugn som att ligga nära och höra hans hjärtslag, hans andning och hans fina ord.

Nu är jag hemma i Falun och jag vill inget hellre än att åka bort. Sätta mig på tåget och se skogen försvinna fortare och fortare. Men jag har tappat de vänner jag haft i olika städer, jag har tappat gamla vänner och jag har mig själv att skylla.

Jag kan inte dricka alkohol den här veckan. ÅHJ, där försvann 90% av min umgängeskrets. Om någon vill göra något berusnings-medel-fritt, skicka gärna iväg ett sms.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar